failure notice

MAILER-DAEMON at mailfrt02.isp.novis.pt MAILER-DAEMON at mailfrt02.isp.novis.pt
Thu Feb 11 02:04:28 CET 2021

Hi. This is the qmail-send program at mailfrt02.isp.novis.pt.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

O sistema de correio electronico encontrou um erro.
Por favor leia cuidadosamente esta mensagem de modo a identificar a sua origem.
Em caso de duvida ou persistencia da dificuldade contacte o seu fornecedor de
acesso Internet (ISP).

<vabote at clix.pt>:
This message is larger than the space available in the user's mailfolder. (#5.2.2)
O tamanho desta mensagem excede o disponivel na mailfolder do utilizador. (#5.2.2)

--- Below this line is a copy of the message.