Žádost o platbu z vašeho účtu.

barrywright at 1965gmail.com barrywright at 1965gmail.com
Sun Jul 11 10:12:03 CEST 2021

Zdravím! Mám pro tebe špatné zprávy.Přibližně před několika měsíci jsem získal přístup k zařízení, které používáš k prohlížení internetu, a ihned poté jsem začal tvoje online aktivity sledovat.Tohle se stalo: Před nějakým časem jsem si od hackerů pořídil přístup k vybraným emailovým účtům (v dnešní době se dají velmi snadno koupit online).A je zřejmé, že se mi podařilo přihlásit i k tvému účtu (czdebian-l at debian.cz).O týden později už byl do operačních systémů všech zařízení, které využívají přístup k tvé emailové adrese, nainstalován virus trojského koně.Vlastně to nebylo vůbec složité (protože jsi klikal na odkazy v doručené emailové poště).Všechno geniální je ve skutečnosti strašně snadné. =)Díky tomuto softwaru mám přístup ke všem ovladačům tvých zařízení (např. mikrofonu, videokameře či klávesnici).Na své servery jsem stáhl všechny tvé informace, data, fotky i historii procházení webu.Stejně tak mám přístup i ke všem tvým messengerům, sociálním sítím, emailům, historii chatu a seznamu kontaktů.Můj virus neustále obnovuje svůj podpis (jeho systém je založen na ovladačích), a tak zůstává pro tvůj antivirový software neviditelný.Takže už nejspíš chápeš, proč mě tvůj systém, dokud jsem ti nenapsal, vůbec nezpozoroval...Při shromažďování informací o tobě jsem zjistil, že jsi velkým fanouškem webových stránek pro dospělé.Hrozně rád navštěvuješ pornostránky a sleduješ na nich vzrušující videa, přičemž si u toho všeho pořádně užíváš.Některé z tvých hanbatých akcí se mi podařilo nahrát a sestavil jsem z nich několik videí, na kterých je jasně vidět, jak masturbuješ a dosahuješ orgasmu.Pokud o tom snad pochybuješ, stačí, abych jen několikrát kliknul myší, a o všech tvých videích se dozvědí všichni tví přátelé, kolegové i členové rodiny.Nemám vůbec žádný problém ani s tím, že bych je zpřístupnil široké veřejnosti.A to bys vzhledem k té specifičnosti videí (určitě víš, co tím mám na mysli), která tak rád sleduješ, asi opravdu nechtěl, protože by to pro tebe znamenalo skutečnou katastrofu.Pojďme to tedy vyřešit následujícím způsobem:Ty mi pošleš 24500 Kč (v bitcoinovém ekvivalentu podle směnného kurzu platného v době převodu finančních prostředků), a já, jakmile bude tahle částka připsána na můj účet, všechny tyhle špinavosti okamžitě smažu.Ihned poté na sebe vzájemně zapomeneme. Stejně tak ti slibuji, že z tvých zařízení deaktivuji a odstraním veškerý škodlivý software. Věř mi, já své slovo držím.To je vzhledem k tomu, že už nějakou dobu tvůj profil a jeho aktivitu sleduji, férová nabídka a ta cena je taky poměrně nízká.Pokud nevíš, jak zakoupit a převést bitcoiny – můžeš si to s pomocí jakéhokoliv moderního vyhledávače velmi snadno zjistit.Tady je moje bitcoinová peněženka: 1QHDp9HSxaoPmg7rErCVa5WqfruzTW9onH Na zaplacení máš necelých 48 hodin, přičemž tahle lhůta začíná běžet od okamžiku, kdy jsi otevřel tento email (přesně 2 dny).Věci, kterým se musíš vyhnout:*Neodpovídej mi (tento email byl vytvořen v tvé schránce s doručenou poštou, přičemž adresa doručitele byla automaticky vygenerovaná.*Nepokoušej se kontaktovat policii, ani žádné jiné bezpečnostní služby a kromě toho zapomeň i na to,  že bys o mně říkal svým přátelům. Pokud bych to zjistil (jak vidíš sám, vzhledem k tomu, že ovládám všechny tvé systémy, není to nic ), okamžitě tvoje video zveřejním.*Nepokoušej se mě vyhledat – je to naprosto zbytečné. Všechny transakce s kryptoměnami jsou totiž anonymní.*Nesnaž se na svých zařízeních o přeinstalování nebo odstranění operačního systému. To nemá rovněž smysl, protože veškerá tvá videa jsou již stejně uložená na vzdálených serverech.Věci, se kterými si nemusíš dělat starosti:*Že bych nemohl tvůj finanční převod přijmout.- Neboj, uvidím ho okamžitě, jakmile svou transakci dokončíš, neboť tvé aktivity nepřetržitě sleduji (můj virus trojského koně totiž disponuje funkcí vzdáleného přístupu, takže je to něco jako TeamViewer).*Že tvoje videa poté, co peníze dostanu, stejně zveřejním.- Věř mi, na dalším komplikování tvého života nemám vůbec žádný zájem. Kdybych to tak opravdu chtěl, dávno bych to udělal! Vše bude probíhat naprosto férově!A ještě jedna věc… už se v budoucnosti nikdy nenechej v takových situacích přistihnout!Moje rada zní – co nejčastěji a pravidelně si obměňuj svá hesla!