Re: Par otazek kolem instalace Debianu

To Filip Hroch <hroch zavinac monoceros bod physics bod muni bod cz>
From <kucera zavinac fzu bod cz>
Date Wed, 27 Feb 2002 14:44:35 +0100 (CET)
Cc czdebian-l zavinac debian bod cz

Koukam, ze mi byvali studenti z Cottbusu se cini :-)))

http://unix12.fzu.cz/ms/ --- the Magnetic Semiconductors WEB Project
Jan Kucera                                     E-mail: kucera zavinac fzu bod cz
Department of Surfaces and Interfaces         Phone: +420 2 20318459
Institute of Physics ASCR                       Fax: +420 2 33343184
Cukrovarnická 10
162 53  Praha 6
Czech Republic                          http://unix12.fzu.cz/~kucera