Re: cestina ve woodym po2he (je uz ok), mys je v xkach splasena

To <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Jiří Kastner <indy bod j zavinac domazlice-net bod cz>
Date Sat, 3 Aug 2002 18:50:18 +0200

uz je to okej :) po restartu (ukon proveden v 01.00, restart druhy den okolo
poledniho) to fungovalo. ted uz jen nastaveni fontu atd, to je v pohode.

mam ted ale jinej problem. plasi se mi mys v xkach. je to ps/2 myska od sgi
(patri k mymu indyanovi) a po nainstalovani gpm a autodetekci my sli spustit
xka ale mys mi lita jak splasena, sebemensi pohyb, nekdy zadny a lita kurzor
po obrazovce a otviraj se menu a ja mam minimalni moznost to ovlivnit. prace
v xkach vypada potom jako hon na mys, jenze cloveka to bavi jen chvilku a
pouze pokud nema nic jineho na praci.

s pozdravem
indy