Re: DLINK

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Petr Stehlik <pstehlik zavinac sophics bod cz>
Date Tue, 19 Oct 2004 16:25:00 +0200

V Út, 19. 10. 2004 v 16:15, David Kamarad píše:
> Zdravim,
>

>    snazim se nainstalovat sitovou kartu DLINK DGE 530T, ale nedari se.
> Problem je, ze nebyla zasunuta pri instalaci a ted nenabiha. Jadro je
> 2.4.18. V jadre je nainstalovan modul sk98lin, ale nejak si s nim nerozumi..
>
> Poradi nekdo?

ja snad akorat reknu, ze IMHO nevadi, ze nebyla zasunuta pri instalaci,
protoze Woody nema autodetekci HW. Coz mi pripomina, ze nabootovanim
napr. Knoppixu (ktery by tu kartu urcite nasel) a pouzitim 'lsmod' byste
zacal tusit, jestli sk98lin staci nebo ne.

A nebo vlastne popadnete Sarge instalak a zkuste ten.

Petr