Práva+chmod -R 777

To DEBINA PORADNA <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Vladimir Zima <vzima zavinac centrum bod cz>
Date Wed, 24 Aug 2005 01:05:45 +0200
User-agent KMail/1.7.2

Zdravim.

Hrál jsem si s právy systému, a chtěl jsem si je nastavit tak aby normální
uživatel neměl možnost vidět adresáře jako /bin , /etc, /var, /usr, a zárověň
aby muj druhý uživatel jenž využívám k připojení ftp nemohl vidět do mých
kořenových složek.
Bohužel jsem to "zprasil" natolik že jsem musel použ jako root krajně
nebezpečných a hloupých metod jako chmod -R 777 /bin , /usr atd...Prostě
masakr.

Nevěděli by jste jak bych si nějakým spůsobem chytře dal systém dohromady do
alespoň původního stavu? Abych nemusel přeinstalovávat Sargeho....

Za radu moc Díky!!!

S pozdravem Vladimír Zima