prohlizec animovanych gifu

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Michal Hajek <hajek1 zavinac karlov bod mff bod cuni bod cz>
Date Thu, 16 Mar 2006 09:01:37 +0100
Mail-followup-to Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
User-agent Mutt/1.5.11+cvs20060126

Dobry den :)

muzete mi prosim doporucit nejaky program, ktery by umel zobrazit
animovane gify?  Ovsem rad bych, aby to zobrazeni probihalo tak, ze
program pustim z prikazove radky (treba z xtermu) a on zobrazi jedno
okno s tim gifem a projede animaci, pripadne ji bude projizdet ve
smycce.

Patral jsem pomoci apt-cache search, ovsem pri predbeznem ohledani
vysledku se mi jevi, ze toto zadny z programu:

gifsicle
imwiev
showimg

pozadovane neumi.