Re: HTB

To "Debian CZ/SK project discussion list" <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From taz <mila bod zajicek zavinac gmail bod com>
Date Fri, 30 Jun 2006 16:11:18 +0200
Domainkey-signature a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws; s=beta; d=gmail.com; h=received:message-id:date:from:to:subject:in-reply-to:mime-version:content-type:references; b=UhGCtvM/6trKyxAJFxvcu0g+Hczsb7FATvu0Q/8w5RD4T0DTDxCxcdnMJ5OyjDeT1YJC4aFa8E0EaYYthRfze7DTDjPwG10WTYzK489OlL2o/Akh35t/hdE/qg0XdO/vnPJmZN+AdFnu/g/qN9Ki0jcC5y89ng7epMwyTs2tWWk=

Jéé tak ten funkční script pro inspiraci dej pls sem. Budu si s tím hrát
zítra taky.