Nerestartující se Centrino Duo

To "Debian CZ/SK project discussion list" <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From "Lukas Oliva" <plhu zavinac seznam bod cz>
Date Sun, 22 Oct 2006 11:05:48 +0200
User-agent Opera Mail/9.02 (Linux)

   Dobrý den,
mám problém s debianem (resp. jádrem) na jádře Conroe (testing, AMD64).
Při restartu nebo vypnutí jde až do výpisu system halt (nebo tak nějak),
ale nakonec se restart neprovede. Systém prostě zatuhne. Protože jde o
server, který by měl být schopen hibernace, je to dost problém. Zkoušel
jsem nastavovat v jádře moduly k acpi apod., ale ani ty asi nefungují
přesně (teplota není v /proc). Tento problém je podle mě způsoben
nastavením jádra, protože podobně se chovaly i živé Danixu i gentoo. Jsou na něm paralelně debian i gentoo pro testování výkonnosti aplikací, takže mě prosím nekamenujte, že posílám dmesg z gentoo (deb má ten samý problém).

   Budu vděčný i za odkazy.
   plhu

Přihazuji strom souborů /proc/acpi, dmesg, lshw.

/proc/acpi/
|-- ac_adapter
|-- alarm
|-- battery