Re: neomaleny dotaz - aptitude

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Jan Korbel <debian zavinac teptin bod net>
Date Mon, 19 Mar 2007 19:41:18 +0100
User-agent Icedove 1.5.0.10 (X11/20070307)

Ta "spravna" moznost je popsana v helpu:

Control-u:    Undo the last action or set of actions.

Pokud clovek zvladne tipnout, kde ma na klavesnici otaznik, ani si to nemusi pamatovat ;)

H.

Kepi wrote:
ve chvili kdy se toto stane staci zmacknout ctrl+c a vyskocit z
aptitude... aptitude neuklada ten vyber hned, ale asi az pri nejake
dalsi akci, takze pri znovuspusteni je to jako kdyz jste nic
neudelal.

bohuzel, je pravda ze tohle by se mohlo vyresit nejak na urovni
aptitude same, je to zavazny logicky nedostatek a zpusobuje jiste
spoustu problemu.

------------ Původní zpráva ------------
Od: \Jan Kucera <kucera zavinac fzu bod cz>
Předmět: neomaleny dotaz - aptitude
Datum: 21.2.2007 16:14:11

Prominte mi me ignorantstvi, ale aptitude pouzivam kratkou dobu

Aniz jsem si to uvedomil, mel jsem klavesnici prepnutou do cestinny a oznacil si tak neumyslne skoro vsechny baliky k odinstalovani. Pote jsem zazmatkoval, takze "undo" uz se neda pouzit. Neexistuje nejaky zpusob, jak tohle globalne "odznacit"? Nechce se mi kvuli "preklepu" cely system preinstalovavat... :-(

JK