Re: [Provoz] Amavis

To Tomáš Konečný <Jerry-Kondor zavinac seznam bod cz>
From Miroslav Kure <kurem zavinac upcase bod inf bod upol bod cz>
Date Tue, 21 Jun 2005 14:06:23 +0200
Cc provoz zavinac debian bod cz
User-agent Mutt/1.3.28i

On Tue, Jun 21, 2005 at 01:53:21PM +0200, Tomáš Konečný wrote:
> Dobrý, nerozcházel nekdo Postfix+Amavis+Clamav ???
>
> z kouším to rozjet podle článku na abc linuxua bohuzel
> neuspesne...nemate nekdo jiz vytvorenej amavis.conf , jako vzor nebo
> tak něco?? Ten konfigurák je šileně dlouhej a mám opravdu velký
> prolbémy se vněm vyznat.

Zkuste uzivatelskou konferenci czdebian-l zavinac debian bod cz bod  Provoz
slouzi pro
technicke veci okolo projektu debian.cz -- treba kdybyste nam chtel
napsat neco na web...

--
Miroslav Kure