Re: [Provoz] Webik http://www.debian-linux.cz/

To provoz zavinac debian bod cz
From Miroslav Kure <kurem zavinac upcase bod inf bod upol bod cz>
Date Sat, 2 Feb 2008 16:26:36 +0100
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Fri, Feb 01, 2008 at 05:45:01PM +0100, Dan Ohnesorg wrote:
> Zdravim vespolek.
>
> Mozna jste si vsimli, ze Petr Krcmar spustil novy web o debianu.
>
> O aktivite vim asi mesic, kdy se na me obratil, zda by czlug poskytl pro
> takovy projekt domenu debian.cz. To se mi nezdalo jako dobry napad, protoze
> si nemyslim, ze debian by mel byt prezentovan na nejoficialnejsi domene
> blogem jednoho cloveka. Velice rychle jsme dospeli k zaveru, ze postavit
> uspesny projekt na cizi domene muze byt do budoucna problematicke a Petr si
> poridil domenu vlastni, aby mohl zcela svobodne ridit projekt a nikdo mu do
> toho nemohl zasahovat.

Pripadne bysme mohli zaridit, aby dns zaznam news.debian.cz ukazoval
na jeho server (paralelne s jeho stavacici domenou), coz by znamenalo,
ze si vse bude ridit sam a kdyz by doslo k nejakym neshodam, muze se
zrusit nas dns zaznam zrusit.

> Nicmene projekt sam se mi libi a rad bych mu pomohl. Co byste rikali na to,
> ze bysme dali nekam na debian.cz boxik s RSS kanalem?

Myslis jenom odkaz na RSS kanal (ve forme ikony), nebo primo vkladani
informaci z kanalu? Pokud to Petrovi nebude vadit, jsem pro
kteroukoliv variantu.

--
Miroslav Kure