Re: [Provoz] Webik http://www.debian-linux.cz/

To provoz zavinac debian bod cz
From Dan Ohnesorg <Dan zavinac ohnesorg bod cz>
Date Sat, 2 Feb 2008 22:22:13 +0100
User-agent Mutt/1.5.14 (2007-02-28)

Dne Sat, Feb 02, 2008 at 09:36:52PM +0100, Miroslav Kure napsal:

> OK, podivam se na tu backendovou cast (ziskani nadpisu z rss a
> vyplivnuti odkazu v podobe vhodne pro debian.cz), ale ohledne
> grafickeho umisteni nekde na strance by mel poradit nekdo s grafickym
> citenim (osobne ctu weby casto pres w3m).

Graficke citeni me zcela miji, takze tento ukol bych prenechal povolanejsim.
Nakonec mozna bysme mohli udelat celkove omlazeni webu, tento je uz trochu
okoukany.

Pocitam ze backendu je k dispozici milion a jeden, byt me zadny z hlavy
nenapada.

> Taky bysme mohli odkazovat na times.debian.net nebo planet.debian.org,
> ale to by prestal mit smysl ten Petruv web :-)

Tak ten bude porad unikatni tim, ze je cesky. Ale fakt je, ze asi posilat
lidi nekam dal je zbytecne. Petruv web bude jako zdroj aktualit pro publikum
stacit.

Jeste se pocvicim v jidgu a udelam poradek v ISO images, aby Petr posilal
lidi pro stazeni primarne k nam ;-)

zdravim
dan