jak to jde

Vaclav Hula ax@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon, 20 Apr 1998 22:46:02 +0200

On Sun, Apr 19, 1998 at 09:34:43PM +0200, Pavel Makovec wrote:
> dobrý večer,

Dobrý.

> česká startovací disketa má jeden problém: rámečky. dle mého
> názoru není u.s. software slučitelný s kódovacími standardy iso,
> které znaky pro rámečky neobsahují (80-9F není definováno).
>
> proběhl zde pokus o řešení tohoto problému s názvem 'ucw',
> který používá ne-iso písmo. milan zamazal požádal o popis
> tohoto řešení, ale dosud nic nepřišlo. lze to napravit?

Momentálně mám čas se na to podívat, a protože se znám osobne
s autorem (mj@atrey.karlin.mff.cuni.cz), mohlo by to jít
docela rychle.

> klávesnice cz, cz1 a cz2 také přešlapují na místě, pokud
> vím. asi se do toho budu muset pustit, až bude čas. neví

o nějakou cz klávesnici sem se přihlásil, ale chci si nejdřív
nainstalovat tu ucw češtinu.

> někdo o dobré klávesnicové dokumentaci pro konzoli a X?

:-( hodila by se.

> děkuji za odpovědi,
> pavel makovec
>
> p.s. nemá někdo převaděč txt souborů 852 <-> iso-lat2?

a cstocs to nezvládá?

[snip]

>     2. Po publikaci výzvy k překladu instalačních dokumentů pro
>     Debian 2.0 toto zajistit pro češtinu.  Otázkou je, zda se tím
>     vyplatí zabývat už v případě Debianu 2.0.  Nutno prodiskutovat.
>     Každopádně s případným překladem je nutno počkat až na
>     příslušnou výzvu.
>
> Ptal jsem se v debian-devel na instalační manuál pro 2.0.  Dozvěděl jsem
> se, že momentálně nikdo nemá čas jej udělat. :-(  Takže zatím musíme
> čekat.

Teď na debian-devel něco o nich proběhlo, ne?

>     3. Neprodleně začít na CZ/SK mailing listu začít diskutovat
>     o iniciaci *v tuto chvíli reálných* kroků k internacionalizaci
>     Debianu.  Očekávám návrhy a náměty.
>
> Ticho po pěšině.

To na nic nepřijdem?

Mejtese...