ucw

Vaclav Hula ax@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon, 20 Apr 1998 23:08:46 +0200

On Mon, Apr 20, 1998 at 07:36:28PM +0200, Milan Zamazal wrote:

>     PM: proběhl zde pokus o řešení tohoto problému s názvem 'ucw', který
>     PM: používá ne-iso písmo. milan zamazal požádal o popis tohoto
>     PM: řešení, ale dosud nic nepřišlo. lze to napravit?
>
> Zřejmě to tu nikdo neví. :-(
>
> Mám pocit, že jsem v comp.os.linux.announce viděl v poslední době
> oznámení o dvou nových verzích console-tools obsahující sdělení, že
> prioritním úkolem je podpora Unicode.  Nevím, jestli to je to, co chceme
> (nevyznám se), asi by bylo nejlepší se zeptat autora.
>
> Další možností je zeptat se v cz.comp.linux.  Nebo se přímo obrátit na
> [...]

Coz predpokladam taky, takze tady je README a pokud tam ten soubor uz neni
(to vite, off line :-( ), klidne poslu, je to asi 14K rozbaleny. Archiv ma asi 30K.

                          UCW Czech Support 1.1
              (c) 1997 Martin Mares <mj@atrey.karlin.mff.cuni.cz>

Ano, vidite spravne, toto je _dalsi_ balik ceske narodni podpory do Linuxu.
Jsem si vedom toho, ze konam vice mene duplicitni praci, ale zadny z dostupnych
baliku mi nevyhovoval zcela. Tento se tyka pouze Linuxove konzole, jelikoz
X-Window System nepouzivam.

Veskera dokumentace je obsazena ve forme HTML v souboru index.html, coz je
presny obsah http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/linuxcs/ (home page tohoto
projektu).

Pripominky a stiznosti vitam na vyse uvedene adrese.

			     Preji krasny den a prijemnou zabavu

--
        Vaclav Hula
        ax@atrey.karlin.mff.cuni.cz