Projekt Debian-CZ

Karel Zak zakkr@zf.jcu.cz
Tue, 1 Sep 1998 01:37:23 +0200 (CEST)

On 31 Aug 1998, Pavel Janik ml. wrote:
>=20
> A jedna mal=E1 rada na z=E1v=ECr - mo=BEn=E1 by pomohlo v=EDce osv=ECty. =
J=E1 si
> osobn=EC mysl=EDm, =BEe m=E1m v Linuxu pom=ECrn=EC velk=FD rozhled, ale b=
ohu=BEel
> snahy projektu Debian CZ/SK p=F8=EDli=B9 nevid=EDm. A nedovedu si p=F8eds=
tavit,
> jak na tom jsou za=E8=EDnaj=EDc=ED u=BEivatel=E9 Linuxu (Debianu v tomto =
p=F8=EDpad=EC).
> --=20
> Pavel Jan=EDk ml.
> Pavel.Janik@inet.cz
>=20

 Zdar,

 trochu oleje do ohne:

 - nemelo by smysl trochu lepe koordinovat web stranky o Linuxu v CZ ?
 napr. na www.linux.cz jsem nenasel odkaz na www.debian.cz ten je snad jen
 na www.freesoft.cz ...

 Nemohu si odpustit poznamku - Pavlovo dopis jsem cetl telnetem z Win95 a
bylo to "super" pocteni - hlavne hacky a carky - proste prohnat to PGPeckem
tak to bude podobne... proste svet neni jen emacs a Linux... a jednostrane
chovani vede do sveta M$ a tam snad nikdo nechce. Chapu neci lasku k jazyku=
,
ale prvotni by melo byt predat informaci - nebo ne?=20
=20
 Pokud uzname, ze cestina v Linuxu jeste neni uplne super, pak si myslim,
ze vedeni debat s hacky napomaha odhaneni potencionalnich (zatim mene
schopnych) uzivatelu od Debianu...
 Ostatne citat z debian.cz:

 "...=9Ee =E8esky mluv=EDc=ED a p=ED=9A=EDc=ED u=9Eivatel neopl=FDvaj=EDc=
=ED mimo=F8=E1dn=FDmi schopnostmi=20
a notnou d=E1vkou trp=EClivosti je v souboji s t=EDmto syst=E9mem bez =9Aan=
ce.=20
V=9Aechno mluv=ED anglicky, =E8esky lze ps=E1t jenom v n=ECkter=FDch progra=
mech=20
a to a=9E po prostudov=E1n=ED notn=E9 d=E1vky manu=E1l=F9 v angli=E8tin=EC,=
 a kdy=9E u=9E u=9Eivatel=20
dosp=ECje a=9E k =E8esk=E9 kl=E1vesnici, objev=ED se mu na obrazovce m=EDst=
o =E8esk=FDch znak=F9=20
jak=E9si nesmysly...".

 ...pokud ten citat nelze precist tak sorry ale na www.debian.cz jsem
nenasel switch na prekodovani...

 Nerad bych vyvolal nic neresici debatu o cestine v konferencich (to
ostatne zname z linux@muni.cz) jen jsem chtel upozornit na neohleduplnost,
kterou clovek pociti pokut treba sedi u telnetu a Win95. Ostatne nezavidim
tem co si nedokazi nastavit cestinu v linuxu ty se asi proste informace o
Debianu v CZ z mailu nedozvedi....

 I kdyz to posilam jako odpoved na mail J.Pavla tak to nemyslim nijak adres=
ne,
ostatne rekl bych, ze je to problem i (hlavne) jinych...

=09=09=09=09=09=09=09zakkr

 PS. Nedela nekdo na list_serveru ktery umi kodovat CZ ?
=20
=20