Instalacia HAMM 2.0

Ales Cepek cepek@fsv.cvut.cz
Tue, 1 Dec 1998 08:52:19 +0100 (CET)

On Mon, 30 Nov 1998, Martin Furak wrote:

> priatel mi dal 2CD s instalaciou Debian 2.0. Doteraz som mal nainstalovany
> RH 5.2.
> Kedze o Debiane som pocul len same dobre veci, tak som to chcel vyskusat.
> Vsetko islo ako po masle az do chvile, ked prisiel na rad dselect.
> Nepodarilo sa mi nainstalovat ani jeden balik.
> Zda sa, ze dselect nema "spravne zadanu cestu" k balikom.

Dobry den,

pri upgrade na verzi 'Hamm' jsem musel upravit nasledujici (pri instalaci
na "cisty" pocitac jsem ale problemy nemel):

Ales Cepek

------------------------

a) Soubor `cd_autoup.sh' na CD obsahuje nekolik
   odkazu, ktere je treba zmenit

b) diff cd_autoup.sh /cdrom/upgrade/cd_autoup.sh (nastavil jsem adresar `base' u libstdc++2.8_*.deb a libnet-perl_*.deb)
   62c62
   <              base/libstdc++2.8_*.deb"
   ---
   >              libs/libstdc++2.8_*.deb"
   68c68
   < PKGS_MOREDPKG="interpreters/data-dumper_*.deb base/libnet-perl_*.deb \
   ---
   > PKGS_MOREDPKG="interpreters/data-dumper_*.deb interpreters/libnet-perl_*.deb \

c) ln -s /cdrom/debian ../debian     # abych mohl pusti script z adresare .
   sh ./cd_autoup.sh                 # ... a ted pustim upraveny script

   Tim se nahradi knihovna libc5 knihovnou libc6 a lze pristoupit
   k vlastnimu upgradu

d)  ostatni viz /cdrom/upgrade/README-upgrade

------------- krome toho

e) dselect:
    a)   access zvolit apt (a nastavit, viz nasledujici)
    b)   update
    c)   install

... tak a v tomhle miste mi dselect vypovedel sluzbu (nejake konflikty
ackiliv to yl jiz treti pocitac, kde jsem takto postupoval) a ja musel
prvne pouzit metodu apt primo:

      #  apt-get update
      #  apt-get -f dist-upgrade