Instalacia HAMM 2.0

Milan Zamazal mz-mail@pdm.pvt.net
01 Dec 1998 23:47:34 +0100

    MF> Moze mi niekto povedat, ci je rozlozenie adresarov spravne,

Ne.  Struktura na CD by měla být stejná jako na ftp, tj. balíky by měly
být v /debian/dists/stable/main/binary-i386/...

    MF> pripadne preco nemoze dselect najst ziadne baliky?

Zkuste se podívat, jak vypadají položky `Filename' v souborech Packages
(v .../binary-i386/), jestli odpovídají tomu, co je na CD (při
standardní struktuře adresářů začínají dists/stable/...).

Pokud je na CD něco opravdu špatně (v tom smyslu, že se to nedá
instalovat, např. proto, že cesty v Packages neodpovídají adresářům na
CD), lze to napravit tak, že si na disku uděláte "boční" adresář se
správnou strukturou, do kterého symbolicky nalinkujete soubory z CD a
instalujete z tohoto "bočního" adresáře.

Milan Zamazal