PHP3

Jiri Vaclavovic homer@students.zcu.cz
Tue, 15 Dec 1998 14:41:20 +0100 (MET)

On Tue, 15 Dec 1998, Petr Stehlik wrote:

> uz ano, diky radam ktere jsem mezitim dostal. Ale stale to asi nestaci.
> Navic, rad bych, aby mi vykonal kod skryty primo v .html souborech. Nebo to
> nejde?

nechapu co myslite, primo v html souborech? php3 skripty jsou v podstate
html soubory kde je php kod uzavreny v zavorkach <?php3 ?>. POkud chcete
ponechat priponu html, bude to chctit zmenu v konfigurakach apache. Jinak
uz me nenapada, proc by vam to nemelo fungovat. POuzil jste pri
konfiguraci apache (pred kompilaci) direktivu
--activete-module=src/modules/php3/libphp3.a ?

Jirka