PHP3

Petr Stehlik pstehlik@zln.cz
Tue, 15 Dec 1998 14:58:16 +0100

> souborech. Nebo to
>
> nechapu co myslite, primo v html souborech? php3 skripty jsou v podstate
> html soubory kde je php kod uzavreny v zavorkach <?php3 ?>. POkud chcete
> ponechat priponu html, bude to chctit zmenu v konfigurakach apache.

jo, ano, uz to chapu. Omlouvam se za delsi vedeni.

Cele to zacalo tak, ze se ke mne dostaly soubory .html, ktere obsahovaly
<?php3 kod, a lide chteli, aby tento kod proste na nasem serveru bezel. Tak
jsem nainstaloval a pozdeji s pomoci i nakonfiguroval php3/apache, ale celou
dobu jsem nevedel, ze .html soubory tim php3 modulem parsovany nejsou. Takze
budto prejmenovat ty .html na .php3 nebo zmenit konfiguraci apache tak, aby
.html chapal jako x-httpd-php3, ze? To prvni bude asi lepsi.

Diky vsem zucastnenym za rady.

Petr