Sk Locales vs. Debian

Miroslav Vasko vasko@ies.sk
Tue, 15 Dec 1998 15:14:00 +0100

Nazdarte!

	Chcel by som sa spytat pana Zamazala ako jedineho oficialneho
vyvojara Debianu, ktoreho poznam, ako je to so slovenskymi locales v
Debiane. Pokial viem, v hamm nie su. Tam som si ich nainstaloval z
cstools. Neviem, ci to bola chyba, pretoze som si nie isty, ci
povodne Latin2 fonty v hamm neboli unicodove - cstools su ISO Latin
2.

	Ak este nie su sk_SK locales oficialne v Debiane, chcel by som
poprosit pana Zamazala, ci by sa nechcel ujat ich zaradenia do
najblizsej moznej oficialnej distribucie (ratam, ze potato by sa dalo
stihnut). Problem je, ze slovenska klavesnica z cstools je absolutne
nevyhovujuca - nema namapovane klavesy ako ShF1, AltF1, ShAlt+"/"
atd... - a navyse sa mi niekedy s nou podari odstrelit klavesnicu.

	Mam k dispozicii locales,  slovensku programatorsku aj
neprogramatorsku klavesnicu z RedHat 5.2 - problem je v tom, ze su
unikodove. Takisto mam unikodove fonty. Neviem, ci to prekaza. V
locales sa absolutne nevyznam - je tu rozdiel medzi unicode a ne-
unicode?

	Velmi rad by som Debianu dostal klavesnicu a fonty aspon do konzoly
spolu so slovenskym popisom balikov - uz nam chyba asi len 150K
textu.

	Ozaj, urobil niekto diferencne zoznamy balikov medzi hamm a slink?

	Vdaka za trpezlivost,
		Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko