Sk Locales vs. Debian

Milan Zamazal mz@pdm.pvt.net
15 Dec 1998 22:05:48 +0100

    MV> Chcel by som sa spytat pana Zamazala ako jedineho
    MV> oficialneho vyvojara Debianu, ktoreho poznam,

V českých zemích jsou mezi vývojáři Debianu i Petr Čech a Zdeněk
Kabeláč.  Na Slovensku, pokud vím, momentálně nikdo.

    MV> slovenskymi locales v Debiane. Pokial viem, v hamm nie su.

Opravdu nejsou.  Locales jsou součástí libc, pokud chcete nějaká přidat,
je nutno je zařadit tam (postup mohou určitě poradit autoři českých
locales).  Odtud se automaticky dostanou do Debianu.  Stihnout pro
potato by to snad jít mělo.

    MV> 	Velmi rad by som Debianu dostal klavesnicu a fonty aspon
    MV> do konzoly spolu so slovenskym popisom balikov - uz nam chyba
    MV> asi len 150K textu.

    MV> 	Ozaj, urobil niekto diferencne zoznamy balikov medzi
    MV> hamm a slink?

Nevím o tom.  Před časem jsem sem posílal program, který by měl umět
rozdílové soubory vyrobit.

Milan Zamazal