pocesteni debianu

Zdenek Havelka zdenekh@pvt.net
Wed, 11 Feb 1998 11:27:29 +0100

Dobry den,
	  zeptam se jako naprosty laik, proto prosim nekamenujte a nerozpoutavejte
flame war. Ev. odpovidejte pouze na muj e-mail.

Co vsechno mohu pro pocesteni sveho debianu udelat nyni ?

presneji:

Zrejme jiz existuji nejaka reseni. Je mi jako uzivateli celkem jedno, nakolik
jsou neprofesionalni (provizorni) ci nesystemova, zajima mne pouze, zda jsou
funkcni, jak nainstalovat nebo kde jsou popsana.

tedy:

- pocesteni konzoly
- pocesteni xtermu
- pocesteni X aplikaci (napr. Netscape)

Potrebuji ve vsech techto pripadech mit k dispozici ceske fonty a klavesnici.

P.S.

Momentalne pouzivam Redhat, tam mi vse vyse uvedene funguje, ale mam pocit, ze
nektera z knihoven pro XFree86 3.2.11 je upravena. Uz bohuzel nevim, kde jsem k
ni prisel ani co vsechno je v systemu modifikovano. Kdyz se pokusim na jiny
system prenest pouze fonty, binarku X serveru, vsechny knihovny pro X-Window,
binarku Xmodmap, konfiguracni soubory XDeadkeys, XF86Config, .inputrc a
XKeysymDB a soubory s mapovanim klavesnice (cz,sk,us), a nasledne provedu
"ldconfig", zjistim, ze to funguje pouze castecne.

Pri spusteni xmodmap nahlasi chybu a odmita zpracovat nasledujici instrukci v
souboru s mapovanim klavesnice:

"keycode  78 = Mode_switch XF86ModeLock"

Kdyz instrukci zakomentuji, nemohu pouzivat hacek a carku na pozici klavesy "+"
v abecedni casti. Navic mi pak spatne funguje backspace v aplikacich jako je
Netscape. Vse ostatni funguje jak ma.

Jestli nekdo tusi, cim to je, at se prosim ozve na muj e-mail

diky
--
Zdenek Havelka
zdenekh@pvt.net