pocesteni debianu

Milan Zamazal pdm@informatics.muni.cz
13 Feb 1998 20:19:49 +0100

>>>>> "ZH" =3D=3D Zdenek Havelka <zdenekh@pvt.net> p=ED=B9e:

    ZH: Zrejme jiz existuji nejaka reseni. Je mi jako uzivateli celkem
    ZH: jedno, nakolik jsou neprofesionalni (provizorni) ci nesystemova,
    ZH: zajima mne pouze, zda jsou funkcni, jak nainstalovat nebo kde
    ZH: jsou popsana.

P=F8=EDmo v Debianu se nach=E1z=ED tyto bal=EDky vztahuj=EDc=ED se k =E8e=
=B9tin=EC:
- xfntil2 ... Latin=A02 fonty pro Xy
- emacs-czech ... po=E8e=B9t=ECn=ED a posloven=B9t=ECn=ED Emacsu 19
- cstocs ... konvertor znakov=FDch sad
- fortunes_cs ... =E8esk=E9 a slovensk=E9 fortunes

D=E1le existuj=ED neofici=E1ln=ED bal=EDky s CsTeXem na
ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/localization/ .

    ZH: - pocesteni konzoly

=C8esk=E9 fonty a mapy kl=E1vesnice jsou sou=E8=E1st=ED bal=EDku kbd.  =C8=
esk=E1
kl=E1vesnice mo=BEn=E1 nen=ED ve verzi, co je v Debianu 1.3 a budete si j=
i muset
vyt=E1hnout z verze v unstable.

    ZH: - pocesteni xtermu

xterm je X aplikace.

    ZH: - pocesteni X aplikaci (napr. Netscape)

Latin=A02 fonty naleznete v bal=EDku `xfntil2'.  A=BB m=E1te kteroukoliv =
verzi
Debianu, m=F9=BEete pou=BE=EDt ten z unstable distribuce.  Fonty pro jedn=
otliv=E9
aplikace si v=B9ak mus=EDte nastavit s=E1m.

Pln=EC funk=E8n=ED =E8esk=E1 kl=E1vesnice pro XFree, pokud je mi zn=E1mo,=
 neexistuje.

    ZH: Uz bohuzel nevim, kde jsem k ni prisel ani co vsechno je v
    ZH: systemu modifikovano.

To jsou ta nesyst=E9mov=E1 =F8e=B9en=ED, kter=E1 v=E1m nevad=ED. :-)

    ZH: Kdyz se pokusim na jiny system prenest pouze fonty, binarku X
    ZH: serveru, vsechny knihovny pro X-Window, binarku Xmodmap,
    ZH: konfiguracni soubory XDeadkeys, XF86Config, .inputrc a XKeysymDB
    ZH: a soubory s mapovanim klavesnice (cz,sk,us), a nasledne provedu
    ZH: "ldconfig", zjistim, ze to funguje pouze castecne.

Samoz=F8ejm=EC, s velkou pravd=ECpodobnost=ED toti=BE m=EDch=E1te r=F9zn=E9=
 verze n=EC=E8eho.

Zkuste se porozhl=E9dnout na v=FD=B9e uveden=E9m FTP, mo=BEn=E1 tam n=ECc=
o najdete.

Milan Zamazal

-- =

"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell