Czech Debian Now?

Jan Sembera sembera@centrum.site.cz
Wed, 11 Mar 1998 21:16:24 +0100

    PS: Na cem se ted pracuje a v jakem je to stavu, pripadne kde chybi
    PS: nejke ruce atd.

> Práce je zatím v začátcích.  Nicméně díky ochotě některých lidí se jeví
> jako dost možné, že již Debian 2.0 bude mít český instalační program
> (s českou klávesnicí a Latin 2 fontem) a českou instalační příručku.

No, viz dalsi bod.
> To jsou samozřejmě pouze úplné začátky.  Já osobně zatím postrádám
> hlavně *jakýkoliv* nápad, jak postupovat dál (že by internacionalizaci
> Debianu nic nechybělo?).  Velmi by mne potěšilo, kdyby se našel někdo,
> kdo by se pokusil formulovat další reálné cíle, abychom se vůbec mohli
> pohnout dále.  Zatím spíše stojíme na místě.

Jsem sice dost zaneprazdneny vsemi moznymi projekty (CzechBBS,
normal.site.cz, atd.), ale i tak se docela casto nejaky cas najde. Vzhledem
k tomu, ze se nic nedeje, neni pravdepodobna realizace ani te instalace.
Zacal bych hlavne timto smerem, tedy od instalace. Zda se mi, ze
internacionalizace je prilis zavisla na debian policy a podobnych a na tom
to vazne. Mohl by mi nekdo zaslat vsechny podstatne dokumenty, ktere se k
internacionalizaci vazou? Jinak cile bych byl schopen dat, ale potreboval
bych zminovane dokumenty a taky nejaky nejaky seznam toho, co se ma pocestit
(predpokladam ze cela distribka), a tak dale.