Czech Debian Now?

Milan Zamazal pdm@informatics.muni.cz
12 Mar 1998 13:35:57 +0100

>>>>> "JS" =3D=3D Jan Sembera <sembera@centrum.site.cz> p=ED=B9e:

    JS: Mohl by mi nekdo zaslat vsechny podstatne dokumenty, ktere se k
    JS: internacionalizaci vazou?

Zjevn=EC v=B9echny existuj=EDc=ED dokumenty o=A0sou=E8asn=E9m stavu interna=
cionalizace
Debianu jsou na internacionaliza=E8n=EDm odkazu z=A0http://www.debian.org=
=A0.
Nemus=EDte tam ani chodit, nen=ED tam nic podstatn=E9ho.  Tak=BEe opravdu
za=E8=EDn=E1me z=A0ni=E8eho a lze si vymyslet cokoliv. :-)

    JS: Jinak cile bych byl schopen dat, ale potreboval bych zminovane
    JS: dokumenty a taky nejaky nejaky seznam toho, co se ma pocestit
    JS: (predpokladam ze cela distribka), a tak dale.

Mysl=EDm, =BEe jedin=FDm aspo=F2 trochu pou=BEiteln=FDm zdrojem je
http://www.freesoft.cz/cz/info/debian.html .

Dlouhodob=FDm c=EDlem nen=ED nic men=B9=EDho ne=BE dos=E1hnout pln=EC =E8es=
k=E9
(resp. slovensk=E9) distribuce.

Milan Zamazal

-- =

"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell