Czech Debian Now?

Blackie blackie@zf.jcu.cz
Thu, 12 Mar 1998 17:29:57 +0100 (CET)

On Thu, 12 Mar 1998, Milan Zamazal wrote:

> [...]
> Debianu jsou na internacionaliza=E8n=EDm odkazu z=A0http://www.debian.org=
=A0.
> Nemus=EDte tam ani chodit, nen=ED tam nic podstatn=E9ho.  Tak=BEe opravdu
> za=E8=EDn=E1me z=A0ni=E8eho a lze si vymyslet cokoliv. :-)
>=20
>     JS: Jinak cile bych byl schopen dat, ale potreboval bych zminovane
>     JS: dokumenty a taky nejaky nejaky seznam toho, co se ma pocestit
>     JS: (predpokladam ze cela distribka), a tak dale.
>=20
> Mysl=EDm, =BEe jedin=FDm aspo=F2 trochu pou=BEiteln=FDm zdrojem je

Myslim, ze by bylo dobre dat dohromady "Oficialni Page pro pocestovani a
poslovenstovani Debianu" a soustredit na ni veskere informace o soucasnem
stavu, archivy rozpracovanych veci..., zestandartizovat URL
(treba debian.nekde.cz nebo nejak jinak).
A podle vysledku pak kontaktovat Debian.

Co vy na to?

Vladislav Cerny
<blackie@zf.jcu.cz>