Instalacia Debian 2.0

Martin Furak furak@zv.psg.sk
Mon, 9 Nov 1998 08:16:48 +0100

Dobry den vospolok,
vopred sa ospravedlnujem sa svoju neomalenu otazku.
Mam Debian 2.0 na CD a chystam sa ho instalovat na domacom stroji, kde bude
sluzit na normalnu pracu + pripojenie do internetu (dial-up) posta pop3,
nepotrbujem maskaradu firewallig a podobne pestva :-)
Mohol by som poprosit o strucny vycet toho, co musim nainstalovat? Nemam zas
tak vela mieta na disku cca 600MB.
BTW ten disk je Quantun 3.2GB rozdeleny na C: a D: a prave na to D-cko by
som chcel dat Debian. Na C: bude klasicky Wire95 (FAT32) a.p.
Caka ma tu nejaka zaludnost?Mam predstavu, ze nainstalujem Boot Manazer z
Partition Magicu a tak by som nemal mat problem z bootovanim, alebo
doporucujete nieco ine?
Otazom by bolo vela, ale radsej uz prestanem obtazovat.
Vdaka za kazdu radu.
BTW "stiahol" som si manual z www.debian.cz taze dufam, ze podla neho to
nejako zvladnem :-)

Martin