Instalacia Debian 2.0

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 11 Nov 1998 13:53:27 +0100

Martin Furak napsal:
> Dobry den vospolok,
> vopred sa ospravedlnujem sa svoju neomalenu otazku.
> Mam Debian 2.0 na CD a chystam sa ho instalovat na domacom stroji, kde bude
> sluzit na normalnu pracu + pripojenie do internetu (dial-up) posta pop3,
> nepotrbujem maskaradu firewallig a podobne pestva :-)
> Mohol by som poprosit o strucny vycet toho, co musim nainstalovat? Nemam zas
pri instalaci lze zvolit predvybranou instalaci na Workstation+inet
(nebo nejakou takovou volbu).
> tak vela mieta na disku cca 600MB.
Tam se toho vejde - komplet X+TeX+devel vseho mozneho...
> BTW ten disk je Quantun 3.2GB rozdeleny na C: a D: a prave na to D-cko by
> som chcel dat Debian. Na C: bude klasicky Wire95 (FAT32) a.p.
> Caka ma tu nejaka zaludnost?Mam predstavu, ze nainstalujem Boot Manazer z
To je celkem pekne reseni. Problem s malo primarnimy oddily nemate, takze
obsazeni jednoho oddilu BM nevadi. Jinak lze vse bootovat prez lilo.
> Partition Magicu a tak by som nemal mat problem z bootovanim, alebo
> doporucujete nieco ine?
Existuje takovy zajimavy soft - mbtmgr. Je cely ulozen v master bootu, umi
nahodit nekolik versi DOSu z jednoho oddilu, ... Jo a ma menitka.
http://www.tdp.cz/martin/mbtmgr/
				Petr Cech
--
 /    mailto: cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz    \