Projekt Debian-CZ

Roman Rohr rr@rohr.vsp.cz
Tue, 1 Sep 1998 08:07:08 +0200 (CEST)

On Tue, 1 Sep 1998, Karel Zak wrote:

>  Nemohu si odpustit poznamku - Pavlovo dopis jsem cetl telnetem z Win95 a
> bylo to "super" pocteni - hlavne hacky a carky - proste prohnat to PGPeckem
> tak to bude podobne... proste svet neni jen emacs a Linux... a jednostrane
> chovani vede do sveta M$ a tam snad nikdo nechce. Chapu neci lasku k jazyku,
> ale prvotni by melo byt predat informaci - nebo ne?

Dovolte mi drobnou poznamku. Chyba neni ve spatnem formatu mailu, ale ve
spatnem chovani Vaseho telnetu, ktery nekorektne zobrazuje jinak
standardni kodovani. Ujistuji Vas, ze kdybyste zmineny dopis cetl
jakymkoliv MS mailerem, nemel byste s cestinou zadne problemy (to je
optimismu, ze?). Vas problem by mohl vyresit programek SemTel na URL:
http://www.feld.cvut.cz/~xtomasej/SemTel.html. Obsahuje podporu kodovani a
me funguje slusne (pokud nahodou sedim u W95).

Roman Rohr