Projekt Debian-CZ

Robert Follner follner@icl.cz
Tue, 1 Sep 1998 09:00:41 +0000 (/etc/localtime)

On Tue, 1 Sep 1998, Roman Rohr wrote:

> Dovolte mi drobnou poznamku. Chyba neni ve spatnem formatu mailu, ale ve
Kdyz uz jsme v te debate o ceskych mailech:
Nejde to vyresit tak, ze se vysvetli pine(mu), ze muj terminal zrovna
ted neumi zobrazovat diakritiku a ze chci, aby mi to zobrazil v ASCII.
To by mohl zvladnout vzhledem k tomu, jaky je to skvely MIME klient.
Jiste k tomu staci nejaka tabulka na prekodovani (moc bych se divil,
kdyby uz nebyla v pine standardne) a nekde neco nastavit, treba SETUP
a tam takovy to charset nebo tak neco.
Tak co, znalci?
Jde to?
Diky za rady.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language