Projekt Debian-CZ

Petr Kolar PETR.KOLAR@vslib.cz
1 Sep 1998 09:29:41 +0200

> From:           Roman Rohr <rr@rohr.vsp.cz>
> Dovolte mi drobnou poznamku. Chyba neni ve spatnem formatu mailu, ale ve
> spatnem chovani Vaseho telnetu, ktery nekorektne zobrazuje jinak
> standardni kodovani. Ujistuji Vas, ze kdybyste zmineny dopis cetl
> jakymkoliv MS mailerem, nemel byste s cestinou zadne problemy (to je
> optimismu, ze?). Vas problem by mohl vyresit programek SemTel na URL:
> http://www.feld.cvut.cz/~xtomasej/SemTel.html. Obsahuje podporu kodovani a
> me funguje slusne (pokud nahodou sedim u W95).

Ale houby. Dotycny dopis (alespon ta kopie, kterou jsem dostal ja)
neobsahuje hlavicku

A podle RFC2045 se ma v tom pripade brat implicitni hodnota 7bit. Telo
dopisu je ovsem osmibitove. To, ze tuto zpravu umi nejaky postovni program
zobrazit, nic nemeni na tom, ze ta zprava neni v poradku. Protoze prosla
listserverem a nekolika MTA, tak neni zrejme, jestli ta hlavicka chybela
uz v puvodni zprave, nebo jestli se ztratila nekde cestou.

Abych napsal aspon neco k tematu: myslim, ze filosofii Debianu neni delat
neco co vychazi z Debianu, ale rozsirovat primo distribuci Debianu o nove
produkty (v tomto pripade o pocesteni). Jestli si pak nekdo vybere na
jedno CD programy, ktere se mu libi, v jedne (cs) nebo dvou (cs+en)
jazykovych variantach, je uz jen jeho vec.

                                              S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229