CZ listserv (Bylo: Projekt Debian-CZ)

Karel Zak zakkr@cygnus.zf.jcu.cz
Tue, 1 Sep 1998 15:40:45 +0200 (CEST)

On Tue, 1 Sep 1998, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> No nicmene ten listserv, ktery alespon neposkozuje hlavicky
> ceskych zprav se jmenuje mailman a nachazi se na www.list.org.
> Ja pouzivam verzi 1b4 a jak jsem slysel 1b5 neni zrovna
> povedena, nicmene v dohledne dobe (tyden, 14 dni) by mela byt
> uvolnena b6 s opravami.
>
> Pokud chcete napomoci takovemu prekodovavani, skuste napsat
> rutinu, ktera z !jakehokoliv! mailu vybere telo a prevede ho z
> Base64 nebo QP na plain ascii.

 Zdar,

 todle je ta prave - pokusit se to resit ... ne tam busit hacky a carky hlava
nehlava.

 Je nekde dostupne to co se na dane tema zatim v CZ nekdo pokousel udelat?
No, mozna by stalo za to zeptat se na linux konferenci i na ostatni servery.

A jeste snad v cem je takovy problem (priznam se, ze do tohodle problemu nevidim,
ale kdyz uz jsem to nakous tak od toho neutecu :-)) ?

							zakkr