Projekt Debian-CZ

Milan Zamazal mz-mail@pdm.pvt.net
01 Sep 1998 23:14:25 +0200

    KZ>  - nemelo by smysl trochu lepe koordinovat web stranky o Linuxu
    KZ> v CZ ?  napr. na www.linux.cz jsem nenasel odkaz na
    KZ> www.debian.cz ten je snad jen na www.freesoft.cz ...

www.debian.cz zatim existuje pouze neoficialne a nebylo nikde mimo tento
mailing list oznameno.  Az bude announce, urcite to bude napraveno.

    KZ> Chapu neci lasku k jazyku, ale prvotni by melo byt predat
    KZ> informaci - nebo ne?

V soucasne dobe je jiz bezne mozne predavat plnou informaci, nikoliv
pouze informaci zakodovanou pomoci ztratoveho kodovani.  Pokrok nelze
zastavit. :-)

    KZ>  Pokud uzname, ze cestina v Linuxu jeste neni uplne super, pak
    KZ> si myslim, ze vedeni debat s hacky napomaha odhaneni
    KZ> potencionalnich (zatim mene schopnych) uzivatelu od Debianu...

Zni to mozna trochu drsne, ale myslim si, ze uzivatel, ktery neni
ochoten si zajistit cteni ceskych zprav, neni pro Debian zadnym
prinosem.  A nepredpokladam, ze by se v teto fazi projektu nasel mezi
vaznymi zajemci nekdo, kdo je ochoten a neni schopen.

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell