Projekt Debian-CZ

Karel Zak zakkr@zf.jcu.cz
Fri, 4 Sep 1998 03:09:01 +0200 (CEST)

> Zni to mozna trochu drsne, ale myslim si, ze uzivatel, ktery neni
> ochoten si zajistit cteni ceskych zprav, neni pro Debian zadnym
> prinosem.  A nepredpokladam, ze by se v teto fazi projektu nasel mezi
> vaznymi zajemci nekdo, kdo je ochoten a neni schopen.
>
> Milan Zamazal

 To mohlo byt napsano s hacky a carkami (proc menit zvyky :-)) ja mam
"zajisteno cteni ceskych zprav", ale nejsem si jist, ze to je u vsech
uzivatelu...  ale beru argument o prinosu.

 To co jsem chtel rict je, ze by se mi zdala pochopitelnejsi logika
nejdrive nejaky CZ listserv a pak hacky v dopisech
(i kdyz rozumim i postupu obracenemu jako donucovacimu prostredku
aby se s tim neco delalo).

 A proto, aby se o tom alespon diskutovalo tak se pokusim prenest tuto
debatu na linux konf., Ju? (I kdyz tam se naposled dokazali na toto tema
akorat "porvat" a vypadalo to, ze to moc lidi pali a tak bych rad vedet jak
jde v tomto smeru "nezadrzitelny vyvoj").

							Zakkr