CZ listserv

Milan Zamazal mz-mail@pdm.pvt.net
01 Sep 1998 23:30:10 +0200

e:

    DO> Milana Zamazala jsem do toho nasrouboval ja

To je pouze =E8=E1ste=E8n=E1 pravda. :-)

    DO> a on me jiste za to za bezesnych noci proklina.

A to u=BE v=F9bec nen=ED pravda. :-) Nad=E1v=E1m z=E1sadn=EC na Mailmana =
a na toho,
kdo na www.list.org nazna=E8uje, =BEe se jedn=E1 o=A0ji=BE dostate=E8n=EC=
 stabiln=ED
software.  Lep=B9=ED funk=E8nosti b6 moc nev=EC=F8=EDm, proto=BEe to sam=E9=
 vykl=E1dali
o=A0b5.

    DO> Milan pred asi dvema mesici zverejnil vyzvu, at nekdo vytvori
    DO> prekodovavac, nicmene nevytvoril nikdo nic.

P=F8ed =E8asem jsem ohackoval pipermail, aby se alespo=F2 v=ECt=B9ina zpr=
=E1v
v=A0arch=EDvu dala na WWW =E8=EDst.  A=E8 to jak=BE tak=BE pln=ED sv=F9j =
=FA=E8el, je to Q&D
nouzovka, dobrovoln=EDci jsou tud=ED=BE st=E1le v=EDt=E1ni.

    DO> Nacpu tam knihovni funkci a co neprojde to holt neprojde.

Jasn=EC, ur=E8it=EC je lep=B9=ED n=ECco ne=BE nic.

    DO> Dalsi vec, kterou, podle me, musi cesky listserv delat, je
    DO> prekodovavat widows 1250 do ISO

Toto podle m=EC d=EClat nemus=ED.

    DO> a na pozadani ISO do ASCII.

Tato vlastnost je mnohem d=F9le=BEit=ECj=B9=ED.

    DO> Tvrdi, ze listserv nema pravo menit obsah zprav a neustale
    DO> argumentuji tim, ze pri posilani zdrojovych textu programu a
    DO> podobne by takove prekodovani program naprosto znicilo.

Pokud si to u=BEivatel p=F8eje, tak pro=E8 ne?  Listserv m=E1 p=F8ece u=BE=
ivatele
poslouchat (je-li to v=A0jeho mo=BEnostech) a ne naopak.

    DO> Potiz je samozrejme v tom, ze kdyz neco takoveho neprosadite do
    DO> standardni distribuce, tezko se to udrzuje a ne kazdy se dozvi,
    DO> ze neco takoveho existuje.

Ano, to je pravda.  Lze si n=ECkde p=F8e=E8=EDst argumenty v=FDvoj=E1=F8=F9=
?  A=A0kde je
pak nejl=E9pe n=E1sledn=EC lobbovat?

Milan Zamazal

-- =

"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell