Plán postupu

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 7 Apr 1999 22:29:00 +0200

Miroslav Vasko napsal:
> ok, ma niekto potuchy, co vsetko je debian-specific a co by mohlo byt
> prioritne?
balik vzhovujici *deb*? :)) Krome policy a packaging by toho asi uz moc
nechtelo. Pak je users-guide to ve druhem sledu.
New-maintainer nebo developers-ref. je asi zbytecne, kdyz oficialnim jazy=
kem
balickaru je anglictina.
>=20
> v kazdom pripade, preklad instalacneho navodu je hotovy, takisto
> preklad spolocenskej zmluvy SPI (vola sa to tak?). Ake ine dokumenty -
> policy? Packaging manual? FAQ?
>=20
> dalsie baliky budu zrejme dpkg, apt, dselect. su este nejake instalacne
messages pro dpkg prekladam. Jsem zhruba v pulce (teda presne :)). Vetsin=
viditelnych hlasek by mela byt prelozena. Neprelozene jsou vetsinou takov=
e ty
knihovni debug hlasky - neslo otevrit databazi, nekam se mi zmizel soubor=
 pod
rukama atd. Hlasky do dselectu viz. vyse. Ale myslim, ze nektere jsou nat=
vrdo
ve zdrojakach.
apt - tam bych snad ani nic zatim neprekladal. Ono IMHO stejne neni co
(krome uvodniho helpu, a kdyz uz ho nekdo chce pouzivat rucne, tak at si
precte dokumentaci).