Plán postupu

Miroslav Vasko mvasko@isternet.sk
Wed, 7 Apr 1999 20:42:55 +0000

Pekny vecer,

>     MV> skor by som navrhol - moznost si vybrat pri instalacii
jazykove >     MV> prostredie - nejaky navrh E. Zanardimu (maintainer
>     MV> boot-floppies). Je velmi nepohodlne a nebezpecne vytvarat pre
>     MV> kazdu jazykovu mutaciu nove instalacne diskety - cize vlastne
>     MV> modifikovanu distribuciu s kazdou novou verziou. vid problemy s
>     MV> disketami.
> To by bylo rozumn=E9, asi jsou v=B9ak pot=ED=BEe s=A0m=EDstem?

skor by to chcelo inu koncepciu - na CD by boli skutocne len anglicke
diskety, ale aj napr. sk-msg.mo, cz-msg.mo, cize prelozene spravy a pri
instalacii priamo z CD by sa mohla vybrat jazykova mutacia.

je pravda, ze to nie je univerzalne riesenie - ale pochybujem, ze
presadime trebars 30 * ~20MB diskiet pre vsetky jazykove mutacie.

>     MV> Debianu. Mohol bi si to okomentovat, Peter?
<offtopic> sakra, to bola pravopisna hrubka :( </offtopic>

>     >> * Xy konfigurovateln=E9 s ohledem na jazykov=E9 prost=F8ed=ED (f=
onty,
>     MV> to znamena nejaky skript, ktorym si vyberiem prostredie "sk" a
>     MV> on spravi co?
> =AEe dan=FD u=BEivatel bude m=EDt slovenskou kl=E1vesnici a Latin=A02 f=
onty ve v=B9ech
> Xov=FDch aplikac=EDch.  Ot=E1zkou je, jak to za=F8=EDdit.
uch, to je skoro neriesitelne. kazdej aplikacii sa to specifikuje inac
a zvlast v X-och.

>     >> * Mo=BEnost volby jazykov=E9ho prost=F8ed=ED p=F8i instalaci na =
pracovn=ED
>     >> stanici.
>     MV> takisto, co to presne znamena?
> J=E9je, co jsem t=EDm jenom myslel? :-) Asi n=ECco takov=E9ho, =BEe n=EC=
kdy na
ok, ok, uz vidim jasne blbost tej otazky :-)))

> za=E8=E1tku instalace =F8eknu nap=F8. sloven=B9tina a pak u=BE na m=EC =
instalace bude
> mluvit slovensky, nainstaluj=ED se bal=EDky vhodn=E9 pro slovensk=E9 pr=
ost=F8ed=ED,
> slovensk=E9 prost=F8ed=ED bude implicitn=ED (samoz=F8ejm=EC nikoliv z=E1=
vazn=E9) pro
> nov=E9 u=BEivatele, apod.
to je zaujimave, vyzera to tiez na upravu boot-floppies, aby patchovali
vsetky konfiguracne subory. alebo aby instalovali cz-slink? :-)))
v kazdom pripade by to malo byt univerzalne pre vsetky jazyky.

>     >> * P=F8eklad dal=B9=EDch dokument=F9 a katalog=F9 Debianu (apt, .=
..).  Nutno
>     >> ud=EClat seznam, =E8eho v=B9eho se to t=FDk=E1 a pak rozd=EClit =
pr=E1ci (ujme
ok, ma niekto potuchy, co vsetko je debian-specific a co by mohlo byt
prioritne?

v kazdom pripade, preklad instalacneho navodu je hotovy, takisto
preklad spolocenskej zmluvy SPI (vola sa to tak?). Ake ine dokumenty -
policy? Packaging manual? FAQ?

dalsie baliky budu zrejme dpkg, apt, dselect. su este nejake instalacne
baliky/prostredia pre Debian?

Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko