XFree 3.3.3.1 a cestina...

Ondrej Sury shade@globe.cz
Mon, 19 Apr 1999 09:46:07 +0200

  Ahoj vsichni,

  mam zajimavy problem s cestinou v Xsech.  Klavesova mapa je mnou
vyeditovana mapa z balicku skcz-debian (nebo jak se to jmenuje).

  Cestina mi funguje tak zvlastne.  Normalne v terminalu (Eterm) mi
fungujou ceske klavesy na cislech, ktere jsou specificke v 8859-2ce,
nefuguje mi mrtvy hacek, pres mrtvou carku funguje vsechno v pohode
a ted jsem zjistil, ze v Netscape mi fungujou pro zmenu klavesy
specificke pro 8859-1.  Jsem z toho trochu volaky zmeteny, takze
kdyby nekdo prisel s nejakou radou, vubec se nebudu zlobit.

  Jinak mam potato s xfree od brandona (nebo jak se ten clovek menuje).

Ondra.