XFree 3.3.3.1 a cestina...

Milan Zamazal mz@pdm.pvt.net
19 Apr 1999 19:44:39 +0200

    OS>   Cestina mi funguje tak zvlastne.  Normalne v terminalu (Eterm)
    OS> mi fungujou ceske klavesy na cislech, ktere jsou specificke v
    OS> 8859-2ce, nefuguje mi mrtvy hacek, pres mrtvou carku funguje
    OS> vsechno v pohode a ted jsem zjistil, ze v Netscape mi fungujou
    OS> pro zmenu klavesy specificke pro 8859-1.  Jsem z toho trochu
    OS> volaky zmeteny, takze kdyby nekdo prisel s nejakou radou, vubec
    OS> se nebudu zlobit.

Jak to funguje v=A0xtermu?  Stejn=EC jako v=A0etermu?  Pokud ano, tak ty
Latin=A01 znaky by indikovaly, =BEe v=A0XFree=A03.3.3 je st=E1le je=B9t=EC chyba a ty
h=E1=E8ky bych vid=ECl na kl=E1vesovou mapu.  Nefunk=E8nost v=A0Netscapu nen=ED nic
zvl=E1=B9tn=EDho.

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell