XFree 3.3.3.1 a cestina...

Ondrej Sury shade@globe.cz
Tue, 20 Apr 1999 09:18:16 +0200

> [...]
>     OS> 8859-2ce, nefuguje mi mrtvy hacek, pres mrtvou carku funguje
>     OS> vsechno v pohode a ted jsem zjistil, ze v Netscape mi fungujou
>     OS> pro zmenu klavesy specificke pro 8859-1.  Jsem z toho trochu
>     OS> volaky zmeteny, takze kdyby nekdo prisel s nejakou radou, vubec=

>     OS> se nebudu zlobit.
> =

> Jak to funguje v xtermu?  Stejn=EC jako v etermu?  Pokud ano, tak ty
> Latin 1 znaky by indikovaly, =BEe v XFree 3.3.3 je st=E1le je=B9t=EC ch=
yba a ty
> h=E1=E8ky bych vid=ECl na kl=E1vesovou mapu.

  V xtermu nefungujou ty hackovane klavesy vubec, mrtva klavesa funguje
jenom pro carky.  V klavesove mape jsem se dloubal a neprisel jsem na nic=

zvlastniho, dokonce jsem i pochopil jak je psana.  Mimochodem nevi nekdo
jak zapsat akci pro zmacknuti ALT-SHIFT (v tomto poradi, v opacnem smeru
jsem to zvladnul.)

>  Nefunk=E8nost v Netscapu nen=ED nic zvl=E1=B9tn=EDho.

  No me spis prekvapilo, ze to do Netscape ty ceske znaky napsalo.
Pise mi to do Netscape tyhle znaky: (=E9=FD=FA=ED=F3=E1)

Ondra.