XFree 3.3.3.1 a cestina...

Petr Kolar Petr.Kolar@vslib.cz
Tue, 20 Apr 1999 17:53:52 +0100

Ondrej Sury <shade@globe.cz> wrote:
>   V xtermu nefungujou ty hackovane klavesy vubec, mrtva klavesa funguje
> jenom pro carky.  V klavesove mape jsem se dloubal a neprisel jsem na nic
> zvlastniho, dokonce jsem i pochopil jak je psana.  Mimochodem nevi nekdo
> jak zapsat akci pro zmacknuti ALT-SHIFT (v tomto poradi, v opacnem smeru
> jsem to zvladnul.)

   Pokud Vam nefunguje cestina ani v xtermu, pak budete mit na svem
pocitaci neco spatne (muze to byt i primo v originalnich souborech
od XFree). Projdete si postup uvedeny v casti "Mozne problemy"
v http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-4.html.

                                                            S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229