XFree 3.3.3.1 a cestina...

Ondrej Sury shade@globe.cz
Tue, 20 Apr 1999 21:49:50 +0200

Petr Kolar wrote:
> =

> =

>    Pokud Vam nefunguje cestina ani v xtermu, pak budete mit na svem
> pocitaci neco spatne (muze to byt i primo v originalnich souborech
> od XFree). Projdete si postup uvedeny v casti "Mozne problemy"
> v http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-4.html.

  Diky precteni navodu pomohlo,

  ted mi chodi cestina alespon v Xtermu, a jak jsem prave vyzkousel, tak
i (=EC=B9=E8=F8=BE=FD=E1=ED=E9=CC=D8=AB=CD) v netscape (po aplikovani ces=
keho patche na binarku,
mo=BEn=E1
i p=F8ed), nicm=E9n=EC po=F8=E1d mi nefunguje v Etermu, ve kter=E9m p=F8e=
d nainstalov=E1n=EDm =

XFree 3.3.3.1 fungovala (sice bez mrtv=E9ho h=E1=E8ku), ale te=EF nefungu=
ji ony =

Latin-1 kl=E1vesy.  Nep=F8edstavuje to =BE=E1dn=FD podstatn=FD probl=E9m,=
 ale zaj=EDmalo by
m=EC, =E8=EDm by to mohlo b=FDt.

  Mimochodem, mohl by n=ECkdo protla=E8it do Debianu (asi napsat Brandono=
vi),
doty=E8n=E9 zm=ECny do locales a spol?

Ondra.
P.S.: Sorry, za ty h=E1=E8ky a =E8=E1rky, ale m=E1m takovou radost, =BEe =
mi to funguje,
=BEe jsem si to nemohl odpustit.