XFree 3.3.3.1 a cestina...

Ondrej Sury shade@globe.cz
Wed, 21 Apr 1999 10:38:14 +0200

> co presne pomohlo?

  V /usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias stale je stale misto
"czech cs_CZ.ISO8859" radek "czech cs_CS.ISO8859-2".  Prijde mi
zajimave, ze o tehle chybe se vi uz docela dlouho a furt s tim
nikdo nic neudelal.

  No a pak jsem nastavil LC_CTYPE=czech a zacalo to fungovat.

  Co uz je opravene: v souboru XLC_LOCALE, je spravne radek
ct_encoding.

  Do Compose by mozna stalo dostat krouzkovane u pres hacek,
neb je to standard, ale to asi jenom pro cestinu, takze spis
by to mel delat lokalizacni balik.

> skusali ste patch Petra Spatku z http://www.debian.cz/proj/czdebhowto/ ?

  Nezkousel a jak se tak divam, pomohl by.

> Myslim, ze to budeme pretlacat hned, ako presne zistime, co v 3.3.3.1
> nefunguje a ako na to.

  No ja jsem si lehce modifikoval klavesove mapy a spol., a ted mi
nefunguje
setkbmap:

shade@druid:~$ setxkbmap "xfree86(us)"
Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property

/etc/X11/XF86Config:
Section "Keyboard"
    Protocol    "Standard"
    AutoRepeat  500 5
    XkbKeymap   "xfree86(cz)"
EndSection

/usr/lib/X11/xkb/keymap/xfree86:
default xkb_keymap "cz" {
    xkb_keycodes        { include "xfree86"             };
    xkb_types           { include "default"             };
    xkb_compatibility   { include "default"             };
    xkb_symbols         { include "en_US(pc105)+cz(us_cz_prog)" };
    xkb_geometry        { include "pc(pc101)"           };
};

/usr/lib/X11/xkb/symbols/cz:
je mnou modifikovana mapa z czsk obsazena ve czsk-slink balicku,
vyhazel jsem z ni slovenstinu, a trochu upravil, dle svych potreb,
ale problemy by to delat nemelo.

Ondra.