XFree 3.3.3.1 a cestina...

Zdenek Kabelac kabi@fi.muni.cz
Wed, 21 Apr 1999 14:08:38 GMT

Ondrej Sury wrote:
>=20

>=20
>   Diky precteni navodu pomohlo,
>=20
>   ted mi chodi cestina alespon v Xtermu, a jak jsem prave vyzkousel, ta=
> i (=EC=B9=E8=F8=BE=FD=E1=ED=E9=CC=D8=AB=CD) v netscape (po aplikovani c=
eskeho patche na binarku,
> mo=BEn=E1
> i p=F8ed), nicm=E9n=EC po=F8=E1d mi nefunguje v Etermu, ve kter=E9m p=F8=
ed nainstalov=E1n=EDm
> XFree 3.3.3.1 fungovala (sice bez mrtv=E9ho h=E1=E8ku), ale te=EF nefun=
guji ony
> [...]
=20
Chyba je znama a uz dost dlouho ja sam nad tim badal asi tak pred 1.5
rokem=20
- proste autori Etermu stejne jako autori rxvt IGNORUJI veskere
zaslane "vyhruzne" dopisy na to, aby prehodili dva radky v inicializaci
locales.

Pokud si nekdo mysli, ze tam tu opravu protlaci at se mi ozve - ja se
pokusim najit to co se musi opravit.

--=20
    Performance optimization is 15% brains, 85% black magic (Linus)
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi@fi.muni.cz