Clanek o Debianu v SWN

Milan Zamazal mz@pdm.pvt.net
02 Dec 1999 19:56:49 +0100

    DR> Nelibilo se mi ale treba tvrzeni, ze KDE se stava pomalu
    DR> nepsanym standardem linuxovych distribuci. Je vubec KDE
    DR> oficialni soucasti Debian GNU?

Ne.  Pokud v=EDm, st=E1le se nic nezm=ECnilo na licen=E8n=EDch probl=E9=
mech.

    DR> Dale autor nezminil neprijemnou instalaci pomoci dselect, coz by
    DR> zacatecnika mohlo nemile prekvapit.

Kdo nechce vyb=EDrat bal=EDky podrobnou selekc=ED, nemus=ED dselect Sel=
ect p=F8i
instalaci pou=BE=EDt.  Kdo si naopak chce vybrat konkr=E9tn=ED bal=EDky
k=A0instalaci, tak pro toho, pokud v=EDm, nikde neexistuje =BE=E1dn=FD =
n=E1stroj,
kter=FD by um=ECl v=B9e podstatn=E9, co um=ED dselect.

Milan Zamazal

--=20
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell