Clanek o Debianu v SWN

David Rohleder davro@ics.muni.cz
03 Dec 1999 09:42:44 +0100

Milan Zamazal <mz@pdm.pvt.net> writes:

> =

>     DR> Nelibilo se mi ale treba tvrzeni, ze KDE se stava pomalu
>     DR> nepsanym standardem linuxovych distribuci. Je vubec KDE
>     DR> oficialni soucasti Debian GNU?
> =

> Ne.  Pokud v=EDm, st=E1le se nic nezm=ECnilo na licen=E8n=EDch probl=E9=
mech.

Hmm, myslel jsem si to.

> =

>     DR> Dale autor nezminil neprijemnou instalaci pomoci dselect, coz b=
>     DR> zacatecnika mohlo nemile prekvapit.
> =

> Kdo nechce vyb=EDrat bal=EDky podrobnou selekc=ED, nemus=ED dselect Sel=
ect p=F8i
> instalaci pou=BE=EDt.  Kdo si naopak chce vybrat konkr=E9tn=ED bal=EDky=

> k=A0instalaci, tak pro toho, pokud v=EDm, nikde neexistuje =BE=E1dn=FD =
n=E1stroj,
> kter=FD by um=ECl v=B9e podstatn=E9, co um=ED dselect.

Jiste, ale proste probirat se vic jak 3 hodiny ve vyberu baliku
nepovazuji pro zacatecnika za prilis stastne, alespon na to mohl autor
trosicku upozornit.

Proste Sneku, mas u nas velke minus :-)

Priste se musis polepsit, jinak ti nekteri debianovci vlastnorucne na
penguina nainstaluji MS-DOS 1.0 (jako opravdu zvrhly mucici nastroj).

-- =

David Rohleder						davro@ics.muni.cz
Brno, Czech Republic