gnome, gtk a cestina

Roman Rohr Roman.Rohr@vsp.cz
04 Feb 1999 11:16:23 +0100

Spatka Petr <xspatk00@stud.fee.vutbr.cz> writes:

> Dobry den,
>
> pri drobnem prohlizeni novinek v Debian linuxu jsem si chvilku hral s
> gnome. Vsiml jsem si, ze nektere popisy jsou jiz prelozeny do cestiny
> (napriklad toolbar v gnome-help-browseru). Bohuzel, ale gnome nejak kasle
> na to, ze by taky melo pouzivat pro tyto popisy 8859-2 fonty. Je tento
> problme zpusoben jenom nejakym zapomenutym parametrem pro zapnuti
> lokalizacnich funkci pri kompilace nebo je to chyba gnome, gtk, aplikace?
> Je tu nekdo, kdo se snazi pripadne reseni problemu protlacit primo do
> gnome?

Taky jsem měl tento problém a podařilo se mi hovyřešit tak, že jsem si
do souboru ~/.gtkrc.cs napsal:

style "default"
{
  font = "-*-helvetica-medium-r-normal--12-*-*-*-*-*-*-2"
}
class "GtkWidget" style "default"

Toto jsem vykoukal z jedné Theme pro gtk.  Bohužel jsem nikde nenašel
žádnou informaci, jak toto vyřešit, na čtení zdrojáků nemám dostatek
trpělivosti (možná ani schopnosti :(), takže se omlouvám, jestli je toto
řešení špatné nebo nesystémové. Rád se případně nechám poučit, jaký je
oficiální způsob.

Roman Rohr