Debian Logo contest

David Rohleder davro@ics.muni.cz
09 Jul 1999 11:15:51 +0200

Vracim se k diskusi o debianovem logu.

"Pavel Makovec" <pavelm@debian.cz> writes:

> =

> V m=EDstn=EDch podm=EDnkach by pr=FD spir=E1la v logu mohla p=F8ipom=ED=
nat jednu
> komer=E8n=ED televizi. To v=B9ak nen=ED tento p=F8=EDpad (jde o mezin=E1=
rodn=ED logo).
> Osobn=EC se mi spir=E1ly l=EDb=ED (tak=E9 jsem jednu pou=BEil) a raul j=
e perfektn=ED.
> =

> S pozdravem,
> Pavel Makovec

Budeme v CR pouzivat nove logo? Zvlaste, kdyz je mozne prehozeni
oficialni a neoficialni verze? Byl bych dost nerad, kdyby nase logo
pripominalo jistou televizni stanici. A navic to asi maji
registrovane, takze ...

Stejne se mi nejvic libilo to cervene kure (nebo to byl tucnak?) s
modrym okem. Nebo ten mravenec.

-- =

David Rohleder						davro@ics.muni.cz
Brno, Czech Republic