Debian Logo contest

Zdenek Kabelac kabi+www@fi.muni.cz
Fri, 9 Jul 1999 17:11:54 GMT

David Rohleder wrote:

> Vracim se k diskusi o debianovem logu.
>
> "Pavel Makovec" <pavelm@debian.cz> writes:
>  > >> jsem se omezil v podstat=EC jen na p=EDsmo. Nejpropracovan=ECj=B9=
=ED n=E1vrhy m=E1

> Budeme v CR pouzivat nove logo? Zvlaste, kdyz je mozne prehozeni
> oficialni a neoficialni verze? Byl bych dost nerad, kdyby nase logo
> pripominalo jistou televizni stanici. A navic to asi maji
> registrovane, takze ...

Kdepak, z toho bych obavy nemel - jestli by se mel nekdo nad necim zamysl=
et,
tak je to spis pribuznost s logem Intel Inside.

Logo debianu je preci jen alepson stejne tak odlisne.

> Stejne se mi nejvic libilo to cervene kure (nebo to byl tucnak?) s
> modrym okem. Nebo ten mravenec.

 Ne, cervene tluste vypasene kure bylo vrcholne nevkusne. Me osobne
se nejvice libilo to D-cko a pak jako druhe jsem hlasoval pro toto.

kabi@fi.muni.cz